shop_twoE-shopy



Pravidla a doporučení

Doručování zboží zakoupeného na e-shopu a výdejny zboží mohou nadále fungovat. Vydávat předem objednané zboží na e-shopu mohou i přímo samotné prodejny bez využití třetí (doručovací) strany, tedy mohou zřídit vlastní výdejní okénko.

Online nákupům bychom měli dávat přednost před chozením do obchodů. Využití e-shopu je dobrou možností, jak nakupovat zboží v době, kdy jsou kamenné prodejny zavřené. Při doručování a přebírání zásilek ale dodržujte zvýšená hygienická opatření. Je dobré platit předem (převodem), případně při platbě až při převzetí preferovat platbu kartou. Pokud je to možné, objednané zboží rozbalte mimo obývací prostory (např. venku na zahradě nebo v chodbě bytu).

Při přebírání zboží zakoupeného na e-shopu na výdejních místech nebo doma mějte po celou dobu roušku a před převzetím si vydezinfikujte ruce. Za dodržení těchto pravidel si nakoupíte potřebné zboží, a to za nižšího rizika, než by byl za současné epidemiologické situace nákup v kamenné prodejně. Buďte ohleduplní, ochráníte tím sebe i své okolí.

V době nouzového stavu jsou zachována práva spotřebitelů. Zboží zakoupené na internetu tak máte právo vrátit nebo reklamovat. Doporučujeme ale teď vyřizovat jen nezbytné záležitosti, ostatní věci odložte až po návratu do běžného provozu prodejen.

Hlavní je chránit své zdraví i zdraví ostatních, dodržovat hygienická opatření a nevystavovat se nadbytečnému kontaktu s lidmi mimo okruh blízkých.
 


Související odkazy a zdroje


Časté dotazy k tomuto tématu

Mohu ze svého kamenného obchodu vydávat zboží objednané na internetu (mít vlastní výdejní okénko)?
Mohu vrátit zboží zakoupené přes e-shop?
Jak se mohu bránit, pokud e-hop odmítá vzít zboží zpět s odvoláním na koronavirus?