Životní situace a Aktuální opatření jsou aktuální dle PES 5. Na AJ se pracuje.

account_balanceProvoz



Pravidla a doporučení

Úřední hodiny se omezují na 2 dny v týdnu na 5 hodin. Které konkrétní dny to jsou, najdete na úřední desce daného úřadu. Preferujte písemný a telefonický kontakt před osobní návštěvou úřadu. Pomůžete tak snížit riziko nákazy Vás i osob ve Vašem okolí.

Pro účely online komunikace s úřady si také můžete bezplatně zřídit datovou schránku. Datovou schránku lze zřídit na jakékoliv pobočce Czech POINT. Pokud máte eObčanku, datovou schránku si lze zřídit online. Po dobu nouzového stavu jsou datové schránky v provozu zdarma.

Osobně vyřizujte jen nezbytné záležitosti. Pokud už jdete na úřad osobně, je nutné mít po celou dobu roušku, dezinfikovat si ruce a dodržovat rozestupy. Dodržujte odstupy nejen ve frontě, ale i při komunikaci s úředníky.

Před návštěvou je dobré nejprve na úřad zavolat, ujistit se, že je opravdu nutné jít na úřad fyzicky, a případně si i domluvit konkrétní termín návštěvy. Vyhnete se tak rizikovému čekání ve frontě. Všechny dokumenty zasílejte primárně elektronicky či poštou.

Zvýšená hygienická opaření musí dodržovat i zaměstnanci úřadu mezi sebou.


Související opatření